تبیان، دستیار زندگی
کانون های مساجد از ارائه طرح های غیرکارشناسی پرهیز کنند
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کانون های مساجد از ارائه طرح های غیرکارشناسی پرهیز کنند

مساجد

به گزارش تبیان به نقل از خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، حسین مسگرانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان امروز(25 فروردین) در اولین جلسه شورای اداری دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان بیان داشت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری با عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری شده امیدواریم با رویکرد مثبت اقدامات خوبی در حوزه فرهنگ و هنر استان داشته باشیم.

وی افزود: تفاوت بین کار کردن در دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد با دیگر نهادهای فرهنگی و هنری وجود دارد و آن این است که وجه کار شما مبتنی بر انگیزه دینی و کار جهادی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با تاکید بر اینکه امسال؛ سال اقدام و عمل است و باید از مرحله تئوری پردازی عبور کنیم، ادامه داد: وجود دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری بزرگترین ظرفیت برای استان است لذا کارشناسانی که در این مجموعه فعالیت می کنند نباید نگاه کارمندی باشد، بلکه نگاه جهادی داشته باشند.

مسگرانی بار دیگر بر ارائه طرح های بنیادی از سوی کانون های فرهنگی و هنری برای ارتقای زیرساخت های فرهنگی و هنری در استان تاکید کرد و گفت: کانون های فرهنگی و هنری از ارائه طرح های سطحی پرهیز کنند و به ارائه طرح هایی که بار ملی داشته باشد، بپردازند.

وی افزود: طرح هایی که در استان نوشته می شود باید مولفه های قومی، مذهبی و مرزی چاشنی آن باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اذعان به این مطلب که کار در کانون های فرهنگی و هنری مساجد نیروی جهادی می خواهد، افزود: کار کردن در دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد نگاه صرفا کارمندی نیست بلکه کاری است که از اعماق وجود و با رویکرد جهادی انجام می شود.


خبرگزاری شبستان :: Shabestan News

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .